Tagged: lottoland
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 12 hours, 14 minutes ago by
lottoland_pmka.
-
AuthorPosts
-
October 1, 2026 at 10:15 am #19706
Oon pelannu Lottolandilla joku aika sitten ja rehellisesti sanottuna eka fiilis oli ihan ok positiivisesti yllatti. Rekisteroityminen oli nopee, taytti vaan perustiedot ja paasi pelaamaan. Ekan talletuksen tein 10 eurolla Visan kautta ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia minka huomaa heti — jos talletus tokkii niin en jaksa.
Peleista taytyy sanoo etta on aika laaja. Lottoland tarjoo isoilta pelintekijoilta esim. NetEnt ja Evolution, eli laatua loytyy. Ma pelasin Sweet Bonanzaa aika paljon ja voittoki tuli pari kertaa. Kolikkopeleja on ainakin pari sataa ja sit on klassikot myos. Pieni miinus — pelien etsinta on vahan kompelo, joutuu valilla selaamaan.
Livepeleista loytyy Evolutionin oikeita jakajia ja pelattiin Crazy Timea viikonloppuna. Pyorii ilman patkimista puhelimella, mika on iso plussa. Tervetuliaisbonuksesta puhuttaessa — ma sain tervetuliaisen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratysvaatimus oli jotain 30x ja se on ok taso. Ehdot kannattaa vilkasta kuitenkin ennen ku ottaa bonuksen.
Rahojen kotiuttaminen Lottolandista meni mulle suht nopeesti. Netellerin kautta kesti pari tuntia ja Visa-nosto kesti vahan pidempaan. Ihan perus mut ei myoskaan hidas. Kannattaa vilkasta lisatietoa katevasti [url=https://ascent-ad.com]Lottoland[/url] jos kiinnostaa. Asiakaspalvelu vastaa livechatissa ja oon saanu ihan nopeesti ku oli ongelma.
Mobiilipelaaminen pyorii selaimen kautta ilman appin asennusta. Sivusto latautuu hyvin ja slotit toimii moitteetta. Lisenssit nakyy sivuilla eli silta osin ok. Toinen pieni miinus on navigointi vois olla selkeempi, ei se iso juttu oo. Kaiken kaikkiaan jatkan pelaamista Lottolandissa viela jonku aikaa.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.