Tagged: lottoland
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 10 hours, 39 minutes ago by
lottoland_fgka.
-
AuthorPosts
-
October 1, 2026 at 10:14 am #19699
Oon pelannu Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja taytyy myontaa etta eka fiilis oli ihan ok meni ihan hyvin. Rekkarointi ei kestany kauaa, perus jutut ja oli valmis. Ekan talletuksen tein 10 eurolla Visan kautta ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — hitaat maksut on dealbreaker.
Pelivalikoimasta voin sanoo etta on aika laaja. Lottoland vetaa sisaan peleja tunnetuilta tuottajilta niinku NetEnt ja Microgaming, eli laatua loytyy. Ite pyorittelin Sweet Bonanzaa jonku verran ja muutama kiva voitto iski. Slotteja on reilusti yli tuhat plus klassikot myos. Yks miinus tosin — pelien etsinta ei oo paras mahdollinen, loytaa kylla mut vaatii klikkailua.
Livepeleista loytyy Evolutionin oikeita jakajia ja kokeilin Crazy Timea viikonloppuna. Pyorii ihan sulavasti myos kannykalla, ja se on mulle tarkeeta. Bonuksista puhuttaessa — nappasin matchbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratysvaatimus oli jotain 30x mika on ihan normaali. Lue pienella painettu silti ennen ku ottaa bonuksen.
Rahojen kotiuttaminen Lottolandilta meni mulle ihan ok. Netellerin kautta kesti pari tuntia ja pankkisiirto kesti vahan pidempaan. Ei mitaan kauheen erikoista mut ei myoskaan hidas. Voit kattoo nykyiset tarjoukset suoraan [url=https://bloodmoonpoetry.com]lottoland online[/url] niin naat ite. Support toimii chatin kautta ja oon saanu ihan nopeesti ku kysyin jotain.
Kannykalla pelaaminen onnistuu suoraan selaimessa eika tarvi ladata mitaan. Sivusto latautuu sutjakkaasti ja pelit pyorii moitteetta. Lisenssi on kunnossa ja se on mulle tarkeeta. Ainoo mika vahan hairitsi et sivusto ei oo taysin suomeks, mut englannilla parjaa. Mut joo jatkan pelaamista Lottolandissa viela jonku aikaa.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.