Tagged: 

• Author

Oon pelannu Lottolandilla pari kuukautta sitten ja pakko sanoo et en odottanu hirveesti mutta ihan hyvin lahti kayntiin. Rekkarointi ei kestany kauaa, perus jutut ja oli valmis. Ekan talletuksen sai tehtya kympilla Mastercardilla ja rahat naky heti tililla. Se on semmonen asia minka huomaa heti — hitaat maksut on dealbreaker.

Pelikirjastosta voin sanoo et sita riittaa. Lottoland tarjoo isoilta tuottajilta kuten Play’n GO ja Microgaming, eli laatua loytyy. Ma pelasin Gates of Olympusta paaasiassa ja ihan ok palautuksia. Kolikkopeleja on reilusti yli tuhat ja sit on klassikot tietenkin. Tosin yks juttu — filtterit on vahan kompelo, joutuu valilla selaamaan.

Live-puolelta loytyy ihan kunnon oikeita jakajia ja kokeilin Crazy Timea yksin illalla. Pyorii hyvin myos kannykalla, ja se on mulle tarkeeta. Bonuksista puhuttaessa — ma sain matchbonuksen plus freespinneja. Wagering oli jotain 30x ja se on standardi. Kannattaa lukee ehdot silti etukateen.

Rahojen kotiuttaminen Lottolandista meni mulle kohtuullisesti. Netellerin kautta meni noin paiva ja korttimaksu otti pari paivaa. Ihan perus mut ei myoskaan hidas. Loydat lisatietoa suoraan [url=https://aberstar.com]lottoland[/url] ennen ku rekisteroidyt. Support hoituu chatilla ja oon saanu ihan nopeesti bonusasiassa.

Puhelimella pyorii selaimen kautta ja se riittaa mulle. Sivusto latautuu nopeesti ja pelit pyorii moitteetta. Lisenssi on kunnossa ja se on mulle tarkeeta. Toinen pieni miinus on et sivusto ei oo taysin suomeks, mut englannilla parjaa. Kyl ma pelaan varmaan jatkossaki Lottolandissa ainaki toistaseks.

• You must be logged in to reply to this topic.