Tagged: lottoland
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 9 hours, 41 minutes ago by
lottoland_tcka.
-
AuthorPosts
-
October 1, 2026 at 11:12 am #19816
Oon pelannu Lottolandissa muutama viikko taaksepain ja rehellisesti sanottuna en odottanu hirveesti mutta ihan hyvin lahti kayntiin. Tilin luonti ei kestany kauaa, nimi ja sahkoposti ja pari vahvistusta ja oli valmis. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Mastercardilla eika siina menny ku hetki. Se on semmonen asia minka huomaa heti — jos talletus tokkii niin en jaksa.
Pelivalikoimasta pakko mainita et kylla loytyy kamaa. Lottoland tarjoo tunnetuilta tuottajilta niinku Play’n GO ja Big Time Gaming, joten tutut nimikkeet on paikalla. Tykkasin pyorittaa Sweet Bonanzaa aika paljon ja muutama kiva voitto iski. Kolikkopeleja on reilusti yli tuhat ja sit on poytapeleja myos. Yks miinus tosin — pelien etsinta on vahan kompelo, loytaa kylla mut vaatii klikkailua.
Live-puolelta loytyy Evolutionin livepoytia ja kokeilin Crazy Timea ja blackjackia kaverin kaa. Pyorii ihan sulavasti puhelimella, mika on iso plussa. Bonuksista puhuttaessa — nappasin matchbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratys oli kolmisenkymmenta kertaa ja se on ok taso. Kannattaa lukee ehdot silti etukateen.
Nostot Lottolandilta on menny mulle ihan ok. Skrillilla meni pari tuntia ja korttimaksu meni ehka kolme paivaa. Ihan perus mut ei myoskaan hidas. Kannattaa vilkasta bonuskoodit ja edut katevasti [url=https://clay-models.com]read more[/url] ennen ku rekisteroidyt. Support hoituu chatilla ja mulle vastattiin kohtuuajassa ku oli ongelma.
Kannykalla pelaaminen onnistuu suoraan selaimessa ja se riittaa mulle. Saitti aukeaa sutjakkaasti eika patkimista oo moitteetta. Lisenssi on kunnossa mika antaa tiettya turvaa. Ainoo mika vahan hairitsi navigointi vois olla selkeempi, ei se iso juttu oo. Mut joo aion jatkaa Lottolandissa viela jonku aikaa.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.