Tagged: lottoland
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 8 hours, 40 minutes ago by
lottoland_tcka.
-
AuthorPosts
-
October 1, 2026 at 11:12 am #19804
Oon pelannu Lottolandissa pari kuukautta sitten ja pakko sanoo et en odottanu hirveesti mutta positiivisesti yllatti. Rekkarointi oli nopee, taytti vaan perustiedot ja paas sisaan. Ekan talletuksen tein kympilla Mastercardilla eika siina menny ku hetki. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — jos talletus tokkii niin en jaksa.
Pelivalikoimasta pakko mainita etta on aika laaja. Lottoland tarjoo tunnetuilta pelintekijoilta kuten Play’n GO ja Big Time Gaming, joten tutut nimikkeet on paikalla. Ite pyorittelin Book of Deadia aika paljon ja muutama kiva voitto iski. Slotteja on varmaan satoja plus poytapeleja myos. Tosin yks juttu — pelien etsinta on vahan kompelo, joutuu valilla selaamaan.
Livepeleista loytyy Evolutionin livekamaa ja pelattiin Lightning Roulettea viikonloppuna. Pyorii ihan sulavasti mobiilissa, eika tarvi erillista appia. Bonuksista sen verran — nappasin talletusbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratys oli jotain 30x ja se on ok taso. Ehdot kannattaa vilkasta kuitenkin ennen ku ottaa bonuksen.
Kotiutukset Lottolandilta meni mulle kohtuullisesti. Skrillilla meni pari tuntia ja korttimaksu kesti vahan pidempaan. Ei nopein mita oon nahny mut ok. Kannattaa vilkasta lisatietoa katevasti [url=adrianfiskphotography.com]https://adrianfiskphotography.com[/url] ennen ku rekisteroidyt. Support vastaa livechatissa ja oon saanu kohtuuajassa ku kysyin jotain.
Mobiilipelaaminen pyorii selaimen kautta eika tarvi ladata mitaan. Saitti aukeaa sutjakkaasti eika patkimista oo moitteetta. Lisenssit nakyy sivuilla ja se on mulle tarkeeta. Ainoo mika vahan hairitsi et sivusto ei oo taysin suomeks, ei se iso juttu oo. Kyl ma pelaan varmaan jatkossaki Lottolandissa ainaki toistaseks.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.