• Author

Ben een paar maanden geleden bij Lalabet begonnen en eerlijk gezegd dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. De collectie is echt niet mis: ergens rond de 3000 slots als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik eigenlijk vooral zit is het live gedeelte. Die tafels draaien op Evolution en dat merk je meteen: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. De stream hapert bij mij nooit, ook op 4G in de trein.

Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Lees die kleine lettertjes wel even, meer daarover staat op [url=https://weblabor.hu/tagok/121952]Weblabor profil dev7a4a3f89[/url] als je twijfelt. Registreren zelf duurt geen twee minuten met een minimum van 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, ook Bitcoin gaat er doorheen. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, met e-wallet nog wat vlotter. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, na een keer heb je er geen last meer van.

Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een aparte app hebben ze niet, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen KSA-vergunning — houd daar rekening mee. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.

• You must be logged in to reply to this topic.