• Author

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: meer dan 2000 titels als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zie je overal terug, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik de meeste tijd verlies is de live-sectie. Die tafels draaien op Evolution en dat scheelt echt: mensen van vlees en bloed die af en toe Nederlands spreken, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.

Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Lees die kleine lettertjes wel even, meer daarover staat op [url=https://letsknowit.com/alex59817]Lalabet Review[/url] mocht je het willen nakijken. Registreren zelf duurt geen twee minuten met een minimum van 10 euro.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, met e-wallet nog wat vlotter. Daar baalde ik toen wel van: de KYC-check sleepte een paar dagen, daarna ging alles vlot.

Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een echte app is er niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — houd daar rekening mee. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.

• You must be logged in to reply to this topic.