• Author

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn had ik er weinig van verwacht. De collectie is echt niet mis: zo’n 2500 tot 3000 games volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt domineren wel een beetje, en de usual suspects zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus zitten er gewoon tussen.

Waar ik eigenlijk vooral zit is het live gedeelte. Evolution levert dat stuk en dat merk je meteen: mensen van vlees en bloed waarvan er een paar Nederlands praten, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.

Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Doorspeelvoorwaarde is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://siblia.com/read-blog/221]Lalabet Review[/url] als je twijfelt. Een account maken is zo gebeurd met een minimum van 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de verificatie duurde onnodig lang, maar daarna was het geen gedoe meer.

De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een echte app is er niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn dus dat mis ik eigenlijk niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.

• You must be logged in to reply to this topic.