• Author

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots voor zover ik kan zien. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik eigenlijk vooral zit is het live gedeelte. Evolution levert dat stuk en dat scheelt echt: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.

Over de bonus: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op [url=https://rohitab.com/discuss/user/3692063-alexk24i]AlexK24i profile[/url] als je twijfelt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en je kunt al vanaf 10 euro los.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, met e-wallet nog wat vlotter. Daar baalde ik toen wel van: de verificatie duurde onnodig lang, maar daarna was het geen gedoe meer.

De support is bereikbaar via live chat, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Er is geen download-app, maar de mobiele site werkt gewoon fijn en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — houd daar rekening mee. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.

• You must be logged in to reply to this topic.