• Author

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: ergens rond de 3000 slots volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik zelf het meeste hang zijn de live tafels. Evolution levert dat stuk en dat merk je meteen: live dealers waarvan er een paar Nederlands praten, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Streams lopen soepel, ook op 4G in de trein.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. De wagering is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, meer daarover staat op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]Lalabet Review app[/url] mocht je het willen nakijken. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, via Skrill zelfs sneller. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de KYC-check sleepte een paar dagen, maar daarna was het geen gedoe meer.

De support is bereikbaar via live chat, antwoord komt doorgaans snel. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Er is geen download-app, de browserversie op mijn telefoon draait prima dus dat mis ik eigenlijk niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.

• You must be logged in to reply to this topic.