• Author

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zie je overal terug, en de klassiekers zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus zitten er gewoon tussen.

Waar ik de meeste tijd verlies zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat merk je meteen: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, ook op 4G in de trein.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]lalabet reviews[/url] voor je je aanmeldt. Een account maken is zo gebeurd met een minimum van 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, via Skrill zelfs sneller. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, na een keer heb je er geen last meer van.

Hulp krijg je via de livechat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een aparte app hebben ze niet, het schaalt netjes naar je scherm en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen KSA-vergunning — houd daar rekening mee. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, al hou ik het bewust klein.

• You must be logged in to reply to this topic.