• Author

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn was ik best sceptisch. De collectie is echt niet mis: ergens rond de 3000 slots volgens de tellers in het filtermenu. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zie je overal terug, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik zelf het meeste hang is de live-sectie. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, ook als mijn wifi het half doet.

Over de bonus: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Lees die kleine lettertjes wel even, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://myminifactory.com/users/minibz35di9]MyMiniFactory profile[/url] mocht je het willen nakijken. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, via Skrill zelfs sneller. Dat vond ik wel jammer: de KYC-check sleepte een paar dagen, na een keer heb je er geen last meer van.

Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Er is geen download-app, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet.

De vergunning komt van Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — dat weet je dan. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.

• You must be logged in to reply to this topic.