• Author

Ben een paar maanden geleden bij Lalabet begonnen en eerlijk gezegd was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: ergens rond de 3000 slots als ik het goed heb geteld. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik eigenlijk vooral zit is de live-sectie. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: live dealers waarvan er een paar Nederlands praten, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, zelfs op mobiel data.

Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. Je moet het 35 keer rondspelen, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op [url=https://project1999.com/forums/member.php?u=360492]Lalabet Review[/url] als je twijfelt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en de minimale storting is 10 euro.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, via Skrill zelfs sneller. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.

Hulp krijg je via de livechat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een echte app is er niet, het schaalt netjes naar je scherm en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.

• You must be logged in to reply to this topic.