• Author

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. De lobby is gewoon dik in orde: zo’n 2500 tot 3000 games voor zover ik kan zien. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt domineren wel een beetje, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead staan er allemaal op.

Waar ik eigenlijk vooral zit is het live gedeelte. Evolution levert dat stuk en dat merk je meteen: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.

Wat betreft dat welkomstpakket: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op [url=https://justpaste.me/uCpl]Lalabet Review[/url] voor je je aanmeldt. Registreren zelf duurt geen twee minuten met een minimum van 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, ook Bitcoin gaat er doorheen. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Daar baalde ik toen wel van: de KYC-check sleepte een paar dagen, daarna ging alles vlot.

Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een echte app is er niet, het schaalt netjes naar je scherm en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen Nederlandse toezichthouder — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.

• You must be logged in to reply to this topic.