Tagged: 

Viewing 5 posts - 91 through 95 (of 95 total)
  • Author

يا جماعة بصراحة أنا بلعب هنا من كام شهر وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن 888starz apk شغال بسلاسة على موبايلي القديم، وتثبيت الملف ماخدش دقيقتين. مش هقولكم إنه مثالي بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس في كم كبير من الألعاب — حوالي 3000 لعبة أو أكتر شوية. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، وكمان في Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. القسم بتاع الديلر المباشر من Evolution، والكروبيه حقيقيين وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

لو نفسك تشوف البونصات ينصح يبص على آخر التفاصيل على [url=https://888starz-apk25.com]ستار 888[/url] قبل ما تسجّل. المكافأة الأولى محترم صراحة وبيوصل لحد 100% مع فري سبينز، بس اقروا شروط المراهنة لإنه مش قليل وده اللي غلّطني في الأول.

بالنسبة للسحب والإيداع مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، ولو بتحب الكريبتو برضه متاح. الإيداع الأدنى صغير، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة رغم إن الكارت أخد وقت أطول شوية.

عمل أكونت سهل وسريع، وخدمة العملاء على الشات لما اتلخبطت في التوثيق. فيه رخصة Curacao وعلى الأقل مش موقع مجهول. هفضل مكمّل معاهم بس عايز أقولكم: حدّثوا التطبيق أول بأول عشان الأمان.

July 27, 2026 at 6:54 pm #8235

لأكون صادق معاكم أنا بلعب هنا من كام شهر وحبيت أكتب رأيي من غير مبالغة. أول حاجة شدتني إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، وتثبيت الملف تم من غير أي وجع دماغ. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الأداء محترم لحد دلوقتي.

على مستوى السلوتس في كم كبير من الألعاب — تقريبًا 3000 لعبة من اللي شفته. في مطورين محترمين زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. بحب ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، والكروبيه حقيقيين وألعاب شوز زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

اللي مهتم بالعروض الأفضل يشوف على آخر التفاصيل على [url=https://888starz-apk23.com]ثلاث ثمانيات ستارز[/url] قبل ما تسجّل. المكافأة الأولى محترم صراحة وبيوصل حوالي 500% مع فري سبينز، بس متنسوش الـ wagering لإنه بيوصل x40 وده اللي غلّطني في الأول.

طرق الدفع مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وفي خيار البيتكوين برضه متاح. بتبدأ بمبلغ بسيط، والسحب عندي جه في يوم تقريبًا للمحافظ الإلكترونية.

فتح الحساب سهل وسريع، والدعم الفني رد عليّ طول اليوم لما احتجت مساعدة. فيه رخصة Curacao وده بيطمّن شوية. هفضل مكمّل معاهم بس بنصح: نزّلوا النسخة الرسمية بس عشان الأمان.

July 27, 2026 at 6:58 pm #8242

بصراحة صرفت وقت مش قليل على الموقع ده وقلت أشارك تجربتي من غير مبالغة. أكتر نقطة لفتت نظري إن البرنامج مش تقيل على موبايلي القديم، وتثبيت الملف تم من غير أي وجع دماغ. مفيش حاجة كاملة طبعًا بس الحكاية ماشية تمام لحد دلوقتي.

بالنسبة للألعاب الاختيار واسع فعلًا — فوق 3000 لعبة من اللي شفته. بتلاقي أسماء معروفة زي Pragmatic Play و NetEnt و Play’n GO. أنا شخصيًا ألعب Gates of Olympus و Sweet Bonanza، ومرة جربت Book of Dead لما يجي مود المخاطرة. الكازينو الحي من Evolution، وفيه ناس بتوزع لايف وعروض زي Crazy Time لو بتحب الأجواء دي.

بالنسبة لبونص الترحيب ينصح يبص على الأكواد الجديدة عند [url=https://888starz-apk26.com]تحميل 888[/url] عشان تكون فاهم. بونص أول إيداع مش وحش وبيوصل لحد 100% زائد لفات مجانية، بس متنسوش الـ wagering لإنه بيوصل x40 وده أكتر حاجة عصبتني.

من ناحية الفلوس مناسبة للمصريين — Visa و Mastercard موجودين، وكمان Skrill و Neteller، وللي بيتعامل بالعملات الرقمية برضه متاح. بتبدأ بمبلغ بسيط، وطلبت فلوسي ووصلت بسرعة على الـ e-wallet.

التسجيل مش معقد، والسبورت شغال طول اليوم لما احتجت مساعدة. فيه رخصة Curacao وعلى الأقل مش موقع مجهول. في العموم أنا مبسوط بس بنصح: خدوا 888starz apk من موقعهم مباشرة عشان تلاقوا كل حاجة شغالة.

July 28, 2026 at 1:34 pm #8309

Also ich spiele jetzt seit gut vier Monaten und muss ehrlich sagen, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel dort gelandet, der seit Ewigkeiten bitcoin online poker spielt, und naja – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Als Spieler aus Deutschland ist das ohnehin ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

An Spielen gibts echt genug zu tun – wurde sagen uber 1500 Titel, inklusive Tische. Die bekannten Studios sind alle dabei: Play’n GO mit dem ganzen Kram, plus Betsoft und Yggdrasil, lauft flussig. Der Live-Bereich lauft uber Evolution, mit echten Croupiers und den Gameshows, da versacke ich abends schon zu oft. Aber gut, das eigentliche Ding ist fur mich ganz klar das Poker – bitcoin poker eben, dafur bin ich da.

Zum Bonus: es gab bei mir 100% bis 500 Euro und dazu Freispiele, nicht alle auf einmal. Die Umsatzbedingung ist 35-fach, geht klar im Vergleich, schaut euch das Kleingedruckte durch. Es gibt sogar kostenlose Turniere fur lau, so kann man antesten ohne Risiko das Ganze. Die neuesten Angebote schaut euch am besten direkt bei [url=https://bitcoin-poker-online.de/bitcoin-poker-bonus]poker bitcoin gratis[/url] bevor ihr einzahlt, die halten das ganz gut aktuell.

Jetzt zum Nervigen – die Auszahlung. Uber Bitcoin lief es fix, da kann ich nicht meckern. Aber als ich mal Neteller probierte, zog sich das und die Verifizierung hat genervt. Die ublichen Zahlwege klappen, mal ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Min-Deposit so um die 20 Euro, Konto anlegen ging in funf Minuten.

Unterwegs lauft es uberraschend gut – es gibt ne App furs Handy, sonst uber die Seite funktioniert es genauso. Der Chat 24/7 uber Live-Chat, die deutschsprachige Hilfe war mal besser mal schlechter, englisch ging aber immer. Zur Lizenz passt es, das check ich immer. Fur alle hier aus Deutschland, die mal Poker mit Bitcoin reinschnuppern wollen – fur mich passts gerade, kann sich ja noch andern.

July 28, 2026 at 1:54 pm #8315

Ich zocke jetzt seit ein paar Monaten und muss ehrlich sagen, am Anfang war ich echt skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Bin uber einen Kollegen da reingerutscht, der seit uber einem Jahr online Poker mit Bitcoin spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Als Spieler aus Deutschland ist das ohnehin ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

An Spielen ist ordentlich was los – ich schatze mal uber 1500 Titel, alles in allem. Die gro?en Namen sind naturlich vertreten: Play’n GO mit dem ganzen Kram, Book of Dead, lauft flussig. Der Live-Kram lauft uber Evolution, richtige Croupiers und Shows wie Crazy Time, da bleib ich hangen gerne mal zu lange. Und klar, das eigentliche Ding ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Poker in Bitcoin eben, deswegen bin ich hier.

Zum Bonus: ich hab einen 100%-Bonus bis 500€ plus 200 Freispiele, gestuckelt uber paar Tage. Der Umsatz betragt x35, was ok ist ehrlich gesagt, schaut euch die AGB genau an. Ab und zu laufen Freerolls fur lau, damit testet man risikofrei paar Runden. Was gerade an Promos lauft findet ihr am besten direkt bei [url=https://best-bitcoin-poker.de/sichere]bitcoin online poker taxes[/url] falls ihrs genau wissen wollt, ist meist aktueller als der Support.

Nicht alles ist Gold – das Auszahlen. Per Bitcoin gings bei mir meist unter ner Stunde, da kann ich nicht meckern. Als ich einmal die Karte nutzen wollte, zog sich das und der KYC-Kram zog sich. Karten und E-Wallets klappen, aber ganz ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass keiner gro? mitliest. Min-Deposit waren 20 Euro, Konto anlegen war in Minuten durch.

Unterwegs lauft es uberraschend gut – es gibt ne App fur beide Systeme, sonst uber die Seite funktioniert es genauso. Der Chat ist rund um die Uhr erreichbar, auf Deutsch war er manchmal etwas holprig, zur Not auf Englisch. Was die Regulierung angeht ist es transparent, darauf achte ich. Fur alle hier aus Deutschland, die bitcoin poker spielen reinschnuppern wollen – ich zock weiter, mal sehen wie lange.

Viewing 5 posts - 91 through 95 (of 95 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.