Reply To: 888starz egypt
Oon pelannu Lottolandilla joku aika sitten ja pakko sanoo et en odottanu hirveesti mutta meni ihan hyvin. Tilin luonti meni parissa minuutissa, perus jutut ja paasi pelaamaan. Minimitalletuksen tein 10 eurolla Mastercardilla eika siina menny ku hetki. Se on semmonen asia mika ratkasee mulle aika paljon — hitaat maksut on dealbreaker.
Peleista taytyy sanoo et sita riittaa. Lottoland vetaa sisaan peleja tunnetuilta pelintekijoilta niinku Play’n GO ja Evolution, eli laatua loytyy. Ma pelasin Sweet Bonanzaa aika paljon ja ihan ok palautuksia. Kolikkopeleja on varmaan satoja ja sit on klassikot myos. Pieni miinus — hakutoiminto vois olla parempi, loytaa kylla mut vaatii klikkailua.
Livepeleista loytyy ihan kunnon livepoytia ja pelattiin Crazy Timea ja blackjackia yksin illalla. Toimii ilman patkimista puhelimella, eika tarvi erillista appia. Bonuksista puhuttaessa — nappasin talletusbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Wagering oli about 35-kertainen ja se on standardi. Ehdot kannattaa vilkasta aina etukateen.
Nostot Lottolandilta on menny mulle suht nopeesti. Netellerin kautta kesti alle vuorokausi ja korttimaksu kesti vahan pidempaan. Ihan perus mutta ei valittamista. Kannattaa vilkasta bonuskoodit ja edut katevasti [url=https://experiencetravelguides.com]lottoland online[/url] niin naat ite. Asiakaspalvelu toimii chatin kautta ja mulle vastattiin kohtuuajassa ku kysyin jotain.
Mobiilipelaaminen toimii selaimella ja se riittaa mulle. Saitti aukeaa hyvin ja pelit pyorii moitteetta. Lisenssit nakyy sivuilla mika antaa tiettya turvaa. Ainoo mika vahan hairitsi et suomenkielista tukee ei taida olla, mut kylla silla parjaa. Kaiken kaikkiaan aion jatkaa Lottolandissa viela jonku aikaa.