Reply To: 888starz
Oon pelannu Lottolandissa pari kuukautta sitten ja taytyy myontaa etta en odottanu hirveesti mutta meni ihan hyvin. Tilin luonti ei kestany kauaa, taytti vaan perustiedot ja paasi pelaamaan. Ekan talletuksen sai tehtya 10 eurolla Skrillin kautta ja rahat naky heti tililla. Taa on yks niista jutuista minka huomaa heti — hitaat maksut on dealbreaker.
Peleista pakko mainita et kylla loytyy kamaa. Lottoland tarjoo isoilta providereilta esim. Play’n GO ja Microgaming, eli laatua loytyy. Ma pelasin Gates of Olympusta paaasiassa ja voittoki tuli pari kertaa. Slotteja on reilusti yli tuhat plus blackjackia ja rulettia kans. Pieni miinus — hakutoiminto on vahan kompelo, loytaa kylla mut vaatii klikkailua.
Livepeleista loytyy Evolutionin livepoytia ja kokeilin Crazy Timea ja blackjackia kaverin kaa. Toimii ilman patkimista mobiilissa, mika on iso plussa. Tervetuliaisbonuksesta puhuttaessa — mulle tuli talletusbonuksen ja paalle viela ilmaiskierroksia. Kierratysvaatimus oli about 35-kertainen ja se on normaali. Lue pienella painettu kuitenkin etukateen.
Nostot Lottolandista on menny mulle suht nopeesti. Skrillilla kesti pari tuntia ja Visa-nosto kesti vahan pidempaan. Ei nopein mita oon nahny mut ok. Kannattaa vilkasta bonuskoodit ja edut suoraan [url=https://bags2slay.com]the write-up[/url] jos kiinnostaa. Support vastaa livechatissa ja mulle vastattiin kohtuuajassa ku kysyin jotain.
Kannykalla pelaaminen pyorii selaimen kautta eika tarvi ladata mitaan. Saitti latautuu hyvin ja pelit pyorii moitteetta. Lisenssit nakyy sivuilla mika antaa tiettya turvaa. Toinen mika vahan hairitsi navigointi vois olla selkeempi, mut englannilla parjaa. Mut joo aion jatkaa siella viela jonku aikaa.